Ilo liikkua!

Ylöjärven Isku on kaupungin ainoa voimisteluseura. Seura tarjoaa lapsille, nuorille ja aikusille terveellisen ja hauskan harrastuksen voimistelun parissa. Ylöjärven Iskun painopisteenä on joukkuevoimistelu sekä lasten harrastetoiminta. Voimistelutoimintaa järjestetään monipuolisesti eri ikä-, taito- ja tavoitetasoille.

Ylöjärven Isku on Voimisteluliiton ja Työväen Urheiluliiton jäsenseura ja kuuluu Hämeen Liikuntaan ja Urheiluun.

Visio: Ylöjärven Iskun tarkoituksena on edistää voimistelun ja eri liikuntamuotojen harrastusta eri toiminta- ja tavoitetasoilla, kehittää kulttuuri- ja nuorisotyötä sekä edistää tasa-arvoa. Seuran lähtökohtana on, että tärkein henkilö on liikunnan harrastaja.

Seuran historia

Ylöjärven Isku on perustettu vuonna 1996. Seuran juuret ovat tamperelaisessa lentopallo- ja voimisteluseurassa, Rantaperkiön Iskussa, jonka ylöjärveläiset aktiivit halusivat voimistelutoimintaa myös kotikuntaansa. Näin syntyi Ylöjärven Isku, joka on perustamisvuodestaan lähtien ollut täysin itsenäinen urheiluseura.

Ota yhteyttä!

Seuran puheenjohtaja: Jenni Vehmaanperä, ylipuheenjohtaja@gmail.com
Ilmoittautumisiin ja ryhmiin liittyvät asiat, laskut yms.: ylojarvenisku@hotmail.com